EN
T2 HAKKINDA ÜRÜN & HİZMETLER REFERANSLAR & ORTAKLAR İLETİŞİM BAŞVURU BLOG
HAKKINDA ÜRÜN & HİZMETLER REFERANSLAR & ORTAKLAR İLETİŞİM BAŞVURU6 BLOG
ÜRÜN & HİZMETLER

TOPTAN SATIS PORTALI

--

OLO

TÜRKTELEKOM

OLO Portal, Türk Telekom’un, diğer lisanslı telekom operatörlerine sunduğu ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından zorunlu tutulan (regülatif) hizmetlerin gerçekleştirilmesini sağlayan sistemdir. Telekom hizmeti verme yetkisine ve lisansına sahibi diğer telekom operatörlerinin Türk Telekom Servisleri ile ilgili işlemlerini gerçekleştirmesini sağlayan “ortak arayüz” ve web servislerinden oluşur.

OLO Portal sayesinde Türk Telekom’un, verdiği hizmetler ile ilgili kontrol, ölçüm ve merkezi yönetim mekanizmalarına sahip olması sağlanmıştır. Ayrıca resmi denetimler için şeffaf bir platform olması açısından da önem arz etmektedir.

OLO Portal temel olarak Ses Hizmetleri, Data Hizmetleri, Arıza Yönetimi ve Ortak Yerleşim hizmetleri alanında hizmet vermektedir.

OLO Portal’in Sağladığı Faydalar: • Servislere tek kanal üzerinden hızlı erişim
• Müşteri siparişlerinin yönetimi ve takibinin merkezileştirilmesi
• İş süreçlerinin standartlaştırılması
• İş gücünün etkin kullanımı ile operasyonel maliyetlerin azaltılması

Ses Hizmetleri Bu kapsamda diğer lisanslı telekom operatörlerine, THK, STH, ve UMTH ürünleri ile ilgili tüm işlemlerini (yeni bağlantı, nakil, iptal, numara değişikliği vb.) gerçekleştirebildiği kabiliyetler sağlanmaktadır.

İşletmeciler istedikleri takdirde kendi sistemlerine entegre olarak sisteme dahil olabildikleri gibi, OLO Portal’in sağladığı kullanıcı dostu arayüzler aracılığı ile işlemlerini gerçekleştirebilmektedirler

Ses Hizmetleri dahilinde işletmeciler aşağıdaki işlemeleri tek bir arayüzden gerçekleştirebilmektedirler.

• Bağlantı Başvurusu
• Nakil Başvurusu
• İptal Başvurusu
• Abone Geçiş Başvurusu
• Numara Değişikliği Başvurusu
• Operatör Değişikliği Başvurusu

Data Hizmetleri Bu kapsamda, işletmecilere RAFMET, RKDT ve Hacim Bazlı İndirim sözleşmeleri kapsamındaki ürünlerle ilgili satış, iptal, hız değişikliği, nakil, sistem değişikliği, paket değişikliği vb. işlemlerin gerçekleştirebildiği yetenekler sağlanmaktadır. Data Hizmetleri dahilinde işletmeciler aşağıdaki işlemleri tek bir arayüzden gerçekleştirebilmektedirler:

Ortak Yerleşim Hizmetleri Türk Telekom tesislerinde Arabağlantı veya VAE hizmetleri için yer kullanımı ile enerji ve klimatizasyon hizmetlerinden faydalanmak isteyen işletmecilere ait taleplerin yönetilmesini ve ücretlendirmesini sağlayan OLO Portal modülüdür. Bunun yanında cihaz, ortak yerleşim odası vb. katalog ve envanter kayıtlarının da sistem tarafından yönetilmesi sağlanmaktadır. Ortak Yerleşim Hizmetleri dahilinde işletmeciler aşağıdaki işlemleri tek bir arayüzden gerçekleştirebilmektedirler:

• Katalog Yönetimi
• Envanter Yönetimi
• Talep/Sipariş Yönetimi
• Ücretlendirme ve Faturalandırma
• Raporlama

Arıza Yönetimi İşletmeciler, OLO Portal üzerinden başvurularını yaptıkları ve envanterlerinde bulunan tüm ürünlerle ilgili olarak arıza yönetim işlemlerini gerçekleştirebilmektedirler. Arıza Yönetimi dahilinde işletmeciler aşağıdaki işlemleri tek bir arayüzden gerçekleştirebilmektedirler:

• Arıza Girişi
• Arıza Takibi
• Arıza Teyit Süreci
• Genel Arıza Sorgulama

PROJE BAĞLANTILARI