EN
T2 HAKKINDA ÜRÜN & HİZMETLER REFERANSLAR & ORTAKLAR İLETİŞİM BAŞVURU BLOG
HAKKINDA ÜRÜN & HİZMETLER REFERANSLAR & ORTAKLAR İLETİŞİM BAŞVURU6 BLOG
ÜRÜN & HİZMETLER

MÜSTERİ İLİSKİLERİ &
VARLIK YÖNETİMİ

Müşteri İlişkileri ve Varlık Yönetimi Modülünde amaç, müşterileri daha iyi tanıyarak ihtiyaçlarına uygun ürün ve hizmetleri sağlamak, bu sayede müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırmaktır.

Müşteri ihtiyaçları ne kadar iyi anlaşılabilirse o ihtiyaçlara yönelik hizmet üretmek de o ölçüde mümkün olmaktadır.

Modül aracılığıyla, müşterilerinizin yanı sıra, birlikte çalıştığınız bütün partnerlerinizin de bilgilerinin saklanması, yönetilmesi ve izlenmeleri sağlanmaktadır.

Ayrıca, sistemin sosyal medya analiz yeteneği sayesinde müşteri bilgilerinin sosyal medyada yer alan bilgilerle zenginleştirilmesi, daha net bir müşteri görünüm ve deneyiminin elde edilmesi sağlanmaktadır.

Sistemin sağladıkları;
• Müşteri bilgileri, müşteri varlıkları (abonelikleri) ve müşteri etkileşimlerinin yönetimi
• Dinamik tanımlama ve konfigürasyon alt yapısı sayesinde müşteri profili ve iş kurallarını değiştirebilmeniz, bu sayede pazar şartlarına hızlı uyum
• Müşteri bilgilerinin sosyal medyada yer alan bilgilerle zenginleştirilmesi ve bu sayede daha net bir müşteri görünüm elde edilmesi
• SOA mimarisi esasları sayesinde teknoloji bağımsız uyumluluk
• Müşterilerinizin geniş ve detaylı görünümleri elde edilmesi

PROJE BAĞLANTILARI